laupäev, 10. mai 2014

Pildipost

Tunnen huvi sotsiaalpedagoogika vastu, teen sellel teemal oma bakalaureusetöö ja tulevikus hea meelega näeksin end sotsiaalpedagoogi ametil. Seetõttu olin väga õnnelik, kui FHV ainete nimekirjast leidsin "Sociopedagogical Methodology in Social Work Contexts". Veel õnnelikum olin peale esimest loengut, sest 1) esimene loeng toimus väga mõnusa õhkkonnaga kohvikus (Gerly, mõtlesin sulle J), kus tutvusime, sõime hommikusööki ja külastasime muuseumi, jutu käigus selgus ka, et meie õppejõud, väga huvitav ja intelligentne isiksus, on Eestiga tuttvav, ja emotsioonid olid päeva lõpus väga mõnusad J ning  2) ja saime loenguplaani, mis on loetletud keraamikat, maalimine, lilleseade, matkamine ja koopakülastus, aiapidu...

Selle loenguplaani teine osa oli eile. Hommikul alustasime maalimisega (creative painting), kus eesmärgiks oli panna aju pausile ja lihtsalt sõrmedega maalida suurele paberile kõik see, mis hetkel endast välja tuleb. Hiljem arutlesime pildi üle ja kunstiterapeut võttis pisut sõna. Too hetk tundsin, et selline pilt on minus praegu sees ja ta nõustus ning leidis paar huvitavat mõtteallikat mulle juurde.
Minu maal - kõik see, mis mu sees oli ja natukene vähe oranži tooni paremal üleval nurgas..aga olen uhke J
Kõrvale Pärnu ÕNKis jaanuaris '14 tehtud maal, sellel on nii minu kui teiste osalejate panus koos J
Seejärel sõitsime Lustanausse, kus ootas meid savi, keraamika. Taas anti vabad käed ja veel abikäed, et tulemus oleks parim võimalikest. Tegin ühe küünlaaluse mõeldes oma emale ja vaasi mõeldes Pärnule. Küünlaalus on puhtalt läbi minu näppude, fantaasia ja oskuste, vaasi puhul tegin ka kõik ise, aga sain paar head näpunäidet. Protsess:
Tegin saviga tutvust..
Mingi idee hakkas kujunema..
Algus vaasiga...
Seinal rippus motivatsiooniallikasJ
Küünlaalus sai ilme..
Vaas sai meisterdatud..
Minu kätetöö J
Saan aru, kui see tundub üks parajalt imelik loeng ja ei imesta, kui mõni küsib, et mida me sellega õpime? Kindlasti rohkem, kui loengus maas istudes ja monotoonset juttu kuulates. Inimene areneb läbi tegevuse, meie mõtted ja tunded ja emotsioonid on loodud ja kujunevad läbi liikumise ja tegevuse, arutlemise ja reflektsiooni. Õppejõult tsitaat: "Man only plays when he is in the fullest sense of the word a human being, and he is only human when he plays" (F. Schiller). Väike arutelu nende sõnade üle ja vastus/õppejõu idee peaks selge olema J

Õhtul kutsus Ene mind Couchsurferite gruppi, plaanis oli õhtusöök. Väga mõnus seltskond ja head toidud koostegemise rõõmuga ning otseloomulikult diivanil surfamine, mida ju CS otsetõlkes on J :


Aga muidu on ka kõik päris tore J Proovin ikka tubli olla ja kooltööga hoolega tegeleda ja kui siin vihmade vahel päikest saab, siis rõõmsalt väljas ilma nautida, vahel õhtul Enega pisut filmi vaadata või kritseldada:
08.mai
02.mai
Joonistasin kõvera päikese J

Edit: KAUNIST EMADEPÄEVA KÕIKIDELE ARMSATELE EMADELE

Olge mõnusad!J ☼

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar