teisipäev, 25. märts 2014

Õppida, õppida, õppida

Teha on siin küllaga ja rohkemgi veel. Seda nii reisimise kui õppimise seisukohalt. Alustaksingi just viimasega - selle igapäevase tööga, mistõttu esimesed haigutused juba kella üheksa ajal õhtul mind kummitama hakkavad.
Lisaks sellele, et igapäevaselt inglise keeles suhtlen ja õpin (ja tegelikult mõtlen ka), kirjutan ma inglisekeelseid materjale, loen inglisekeelseid raamatuid ja artikleid nii kooli kui bakalaureusetöö jaoks, ja et sellest veel vähe ei ole - õpin saksa keelt ka inglise keeles. See ei ole siin mingi kurtmine. Inglise keel sobib mulle, ma oskan seda ja tore on ju aina paremaks muutuda. Ma tegelikult püüan selgitada, miks ma nii väsinud olen: päevas kasutada rohkem võõrkeelt kui emakeelt on aju jaoks ikka üsna väsitav.

Aga ma saan hakkama! Seda demonstreerib tõsiasi, et olen sirvinud ja lugenud läbi 3 raamatut oma bakatöö jaoks. Õnnetuseks midagi eriti kasulikku ma ei leidnud ja nüüd selgus, et pean üldse uue teooria leidma..aga see on juba teine jutt J Teine fakt, mis seda kinnitab, on tõsiasi, et minu esimene kursus nimega "Innovative Methods" ("Innovatiivsed meetodid") saab läbi juba järgmisel kolmapäeval! Tuleb ainult edukalt meie grupitöö esitleda ja ongi kõik! Miskipärast see teadmine on minu jaoks nii põnev ja rõõmus korraga! Üks loeng läbi! Ma olengi siin nii kaua olnud, et üks loeng edukalt sooritada!

Muidugi, olgem ausad, järgmisel nädalal algavad ka uued loengud: "Gender and Diversity Training" (tõlkida eesti keelde ma seda nii ei oska, et see hästi kõlaks, aga põhimõtteliselt on tegemist erinevuste (sh sooliste erinevuste) õpetusega) ja "English for Social Work" (erialane inglise keel). Need sobituvad kenasti  praegu juba olemasolevate "Intercultural Dialogue" ("Kultuuridevaheline dialoog") ja "German: Culture and Communication 3" (saksa keel, grupp 3) vahele J
Kokku on tunniplaanis meil 7 loengut J

Õppida, õppida, õppida...jah! Aga natuke reisida ka, eks? J
See nädal on meie ülikoolis avatud uste päev ja seetõttu iga isik, kes soovib Fachhochschule't külastada ja omab kupongi, saab tasuta terves Vorarlbergi maakonnas busside ja rongidega sõita. Me natukene vääname neid asjaolusid ja plaanime väikse tasuta transpordiga reisu teha. Kindlasti (nii oluline, et joonin alla) läheme Bludenzisse, et Milka šokolaadivabrikus ära käia (ja tonnide viisi üliodavat šoksi osta!!J), sealsel talunike turul pisut ringi vaadta ja loodetavasti jõuame ka Feldkirchi. Ene leidis sealt Wildpark'i, mis on igapäevaselt aasta läbi avatud ja kus saab kaugelt tutvust teha paljude loomadega Loe ja vaata lähemalt siit (saksa keeles!). Olen avatud kõigile juhtumistele, mis toopäev aset leida soovivad J
Illustratsiooniks väike Vorarlbergi maakonna pilt
Pean tunnistama, et iga päevaga muutub kodu järjest kallimaks ja igatsus lähedaste järele aina suuremaks! Ei teadnudki varem, mis suurustes igatsus tegelikult eksisteerida võib....aga siin on ka täitsa tore, ma olen rahul J Nädalavahetusel kattis lumi kaunid mäetipud, kuid nüüd on päike taas tagasi neid töötlemas. Mulle sobib! J

Päikest teile ka 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar